Kazan A.Ş.’nde Yönetim Değişikliği Konusunda Ortaya Atılan Bir Yalan

         Kazan A.Ş.’nin genel kurulunun yapılmasını çeşitli çirkin yöntemlere tevessül ederek engelleyenlerin Mülkiyeli ismini verdikleri Facebook sayfasında, şirketin yönetim kurulunda değişiklik yapılması ve yeni üye atanması işleminin Mülkiyeliler Birliği yönetimi içindeki fikir ayrılıklarından dolayı sonuçlanamadığı ileri sürülmekte ve bunun kanıtı olarak bazı arkadaşlarımızın doldurdukları ve imzaladıkları formlar yayınlanmaktadır.
Değerli Mülkiyeliler, bu ifadeler sizleri aldatmak ve kandırmak için uydurulmuş yalanlardır.
Kazan A.Ş. yönetim kurulu üyeliğinden istifa eden bir üyenin yerine diğer üyeler tarafından üye seçilmesi hukuken mümkündür ve daha önce uygulanmıştır. Ancak 2010 yılında seçimlerden iki hafta önce genel kurul yaparak bir oldubitti yaratanlar şirketin yönetim kurulunda değişiklik yapılması için aynı yılın haziran ve eylül aylarında varılan mutabakatlar çerçevesinde başlatılan işlemleri akçeli işlere aşırı düşkünlüklerinden dolayı sonuçlandırmamışlardır.
Bu kişilerin Mülkiye kamuoyuna yaptıkları açıklamalarda ileri sürdüklerinin aksine, yönetim kurulu üyeliğine talip (ya da aday) olan bir kişin Devir ve Kabul Beyannamesi  doldurması ve imzalaması yönetim kurulu üyesi olduğu anlamına gelmez. Bunun böyle olduğunu bilmek için ticaret hukuku okumuş olmak bile gerekmez. Üyelik süreci, yönetim kurulunun 3 üyesinden birisinin istifa etmesi, geri kalan 2 üyenin başvuran kişiyi üye olarak seçmesi ve bunu bir yönetim kurulu kararı haline getirmesi ile tamamlanır.
Bu nedenle Kazan A.Ş.’nde yönetimin devri en az 2 yönetim kararının varlığına ya da şirket genel kurulunun yapılmasına bağlıdır.
Bu amaçla alınmış yönetim kurulu kararı olmadığı gibi genel kurulun yapılması da 11 aydır engellenmektedir.
Hal böyle iken yönetim kurulunda üye değişikliğinin Mülkiyeliler Birliği yönetiminin tutumundan kaynaklandığını ileri sürmek Mülkiye kamuoyunu kandırabileceklerini zannedenlerin ortaya attıkları bir yalandan ibarettir.
Onları kınıyoruz.
                                                                                                                                                                                               Birlikte Yönetelim Grubu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder